fjarle Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Til rundt 2500 kroner får du deksel i aluminium, god skjerm og mange funksjoner. Sniktitt: Huawei U8850 Vision Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Går de for ny rekord i bezel under knappene? Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 at en telefon kommer ferdig med SPB er jo helt konge, kanskje de kan hjelpe Huawei å bli bedre på de områdene de sliter, nemlig software.. shell 3D koster jo faktisk omtrent 90 spenn hvis man skal kjøpe dette i markedet, og vil påstå at det er på nivå med htc's sense. syns de skal være tøffe nok til å kjøre en toppmodell, 4,3", dual-core og en s-lcd skjerm, samt et batteri som tåler det.. kobinerer man dette med SPB innad så har man helt klart noe som duger! Lenke til kommentar
iPaal Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Liker faktisk Huawei 8800 bedre en Samsung S2. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Min Huawei 8800 har falt i smak. En svært god smarttelefon til en veldig billig penge Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ganske fornøyd med min U8800, mtp prisen. Det jeg derimot irriterer meg over daglig er plastfølelsen på telefonen, den knirker og plast hele veien. Det var dermed artig med denne linjen: " Det konkurrentene ikke har er aluminiumskroppen . Unibody - konstruksjonen gjør at Vision kjennes svært solid . Her er det ingenting som knirker." Men synd de ikke har gått for en større skjerm, da hadde jeg kjøpt den. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Testen en slik selv her som dagen, flott telefon. Plastfølesen er borte, den var lett, men aluminiumen og det kurva glasset gir den en eksklusiv følese, og størrelsen ligger veldig fint i hånda, virket også rask og responsiv. Kan bli en fin konkurent til telefoner som HTC Desire S. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Minnet veldig om Desire S, spesielt baksiden. Omtrent samme speks også. De har imidlertid fått plassert usb-porten i bunn. Skulle gjerne også hatt det på min Desire S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg