Gå til innhold

** SPOILERS ** Plot-hjelp til KoToR 2

Anbefalte innlegg

**************************************SPOILERS********************************************

Etter å ha rundet dette spillet et par ganger så er det fortsatt en del ting i storyen som jeg ikke får helt til å stemme.

Det jeg lurer på er: Hvorfor er the Exile sett på som "a wound in the force" - hva var det som skjedde under the Mandalorian Wars?

Hadde det sammenheng med at hun falt til den mørke siden?

Og så, til Kreia. Hva er grunnen til at du havner på Peragus med akkuratt henne, etter å ha "nødlandet" med the Ebon Hawk? Var dette skipet ditt i det hele tatt,

eller har alt sammenheng med den fishy planen til Kreia?

Og da kommer vi til planen hennes. Såvidt jeg har forstått, så hater hun the Force/Kraften, og vil ødelegge denne. Dette vil hun gjøre med hjelp av the Exile - Som på en

eller annen måte kan være middelet hun trenger for å utslette Kraften for alltid. Hvordan har hun tenkt å gjøre dette gjennom the Exile? Er det bare så simpelt at hun

trenger the Exile's hjelp til å finne de resterende Jedi Masterene, for så å utslette dem? Eller har det også noe å gjøre med denne byrden som the Exile bærer med seg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...