eibau Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hei I går satt jeg og spilte Heroes of Newerth (ikke krevende spill), og plutselig skrudde det seg helt av. Jeg prøvde å skru det på igjen med engang, men da fikk jeg en error og så gikk pcen videre av og begynte med en oppdatering. Etter den var kommet til 30% restartet hele pcen og så gikk den ikke lenger enn forbi oppstartsbildet for hovedkortet. Etter det blir bare skjermen svart og den viser en liten del av et logo + en liten hvit blinkende strek oppe i venstre hjørne (som når man skal skrive noe i cmd). Jeg har lagt med en video og et bilde som kanskje forklarer problemet bedre. Jeg har prøvd å resette bios (eller noe sånt), men da kommer det opp en "post error". (BILDE: http://bildr.no/view/999766 Jeg la til tekst fordi det var kommet noe lys i veien) For å fikse problemet har jeg prøvd et annet skjermkort og starte med forskjellige kombinasjoner av RAM-brikkene, men ikke noe hell. Jeg installerte nytt skjermkort, og 4gb ekstra ram for ca en og en halv uke siden, men ellers har jeg ikke gjort noen gamebreaking changes. Jeg bruker Windows 7 64 bit home premium og her er PC-en min: Hovedkort: ASUS M4A89GTD PRO/USB3, Socket-AM3 Prosessor: AMD Phenom II X4 965 Black Edition RAM: Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB og Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB Skjermkort:ASUS GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA Harddisk: Intel® X25-M SSD 80GB 2,5" og 500GB western digital Håper det er noen her som har noen anelse om hva problemet her for jeg aldri vært borti noe sånt før. Jeg setter pris på all hjelp Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Booter maskinen fra dvd? Lenke til kommentar
eibau Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Jeg har prøvd å endre booting prioritet, men jeg får alltid det samme resultatet. EDIT: Hvis det hjelper så kan jeg si at det som kommer opp rett før det klikker er annerledes enn det har vært før, og her er en tråd med det samme problemet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1378091&p=18345107&st=0entry18345107 Endret 14. oktober 2011 av eibau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå