Gå til innhold

dette burde regnes som spam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Programvare : Velg selv ossen programmer du vil ha, så får du de (max 5)

Denne likte jeg. Tror du at han har alle programmer i verden orginalt, og så kan du velge fem av de?

Jeg tipset jo kripos om en som skulle selge PC med 20 GB mp3'er, og det er rett før jeg klager på denne også. :)

 

 

:lol::lol::lol:

 

Hadde vært gøy å se hvordan de ville reagert

Lenke til kommentar
Jeg tipset jo kripos om en som skulle selge PC med 20 GB mp3'er, og det er rett før jeg klager på denne også. :)

 

Du har ikke noe ulovelig på maskinen din i det hele tatt selv?

Det stemmer at jeg ikke har det, men om jeg hadde hatt det, så hadde det vært mye mindre alvorlig enn om jeg hadde prøvd å selge de for å tjene penger.

Lenke til kommentar
Jeg tipset jo kripos om en som skulle selge PC med 20 GB mp3'er, og det er rett før jeg klager på denne også. :)

 

Du har ikke noe ulovelig på maskinen din i det hele tatt selv?

 

Til min kjennskap har ikke JohndoeMAKT prøvd å selge piratkopiert programvare eller lignende. Det er forskjell på å ta backup av dvd-filmer og den nyeste cd-platen man kjøpte enn å selge 5 programmer -> "velg hva du vil" *ler*

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Nå har vel ikke hvem som helst lov til å selge software heller, så selv om han har kjøpt softwaren lovlig, så har han ikke lov til å selge det.

 

Og hvem har så mye software at du kan si : "you name it, I got It"

 

Hva hvis jeg vil ha 2000 datacenter, Adobe photoshop+premiere, Office 2003 professional og hele Norton pakken. Dette koster sikkert over hundre tusen+++ (vettafa.. hva datacenter koster)

Tror nok det hadde blitt ganske dyrt for han dersom de rette folkene hadde hørt om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...