Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Jeg har en gammel XP Pc med en D disk som jeg kun bruker til Backup. Problemet er at den av en eller annen grunn fylles opp med noen (konfigurerings / indekserings ???) filer som jeg ikke greier å slette selv om jeg opphever skrivebeskyttelsen. Eksempler på navn: filterpipelineprinterproc.dll msxpsinc.dll mxdwdrc.dll msxpsinc.ppd msxpsinc.gpd msxpsdrv (sikkerhetskatalog) msxpsdrv (Informasjon om installasjonspr.. Har disse filene med indeksering av filene på harddisken å gjøre? Jeg trenger dem ikke, så hvordan fjernes de om det er mulig uten å formatere hele den partisjonerte disken? Der er to mapper med samme filer på min gamle Windows Xp home edition D disk. Nå ser det også at noe lignende skjer på min bærbare Vista Pc der jeg også har en D disk kun for backup. Der er det foreløpig opprettet to mapper med kryptiske navn som 60cb1dbf05051973e 439f40e0e3ad3aab8e277ac3 med filene MRT progam fil på 0 Kb mrt.exe_p -P-fil på 11124 Kb mrstub program fil på 37 kb. Hva er dette og hvordan kan de eventuelt slettes? Er det mulig å konfigurere Windows slik at man unngår slike filer på disker som kun brukes som backup? Jeg greier å slette filene på Vista Pcen. Er det noen grunn til å beholde dem på en ren backup disk? Tidligere har jeg greidd å slette slike filer ved å stoppe noen prosesser eller stenge internetttilgangen. Kan det være løsningen og hvilke prosesser skal eventuelt lukkes? Endret 14. oktober 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 1: Google "windows update folder delete" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Måtte formatere disken på den gamle Pc'en. Endret 14. oktober 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå