Mortyy Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hei! jeg har vært på forumet en stund, mest angående biler etc.. men nå som jeg har fått igang ett prosjekt med pc tenkte eg at det er på tide å lage en aldri så liten Worklog her også! la oss starte fra begynnelsen: chassis: Fractal Design XL Titanium Gray - "installed" Hovedkort og RAM: Crosshair Formula V - installed Corsair Vengance 1600MHz 16GB - installed GPU, CPU and PSU: GTX 580 Matrix Platium (x2 i sli kanskje?) - installed x1 AMD Phenom II X6 1100T Black Edition (oppgradere til FX8150BE serien når de kommer) Corsair TX V2 850W PSU (blir skiftet ut med en AX 1200) - motatt OS: Windows 7 Ultimate 64bit - installed Add-ons: 8PIN forlengese av ATX - installed Corsair H50 water cooling kit (oppgradere til H80?) Samsung DVD ± RW Burner (Blue-Ray upgrade?) - motatt Razer Lycoza blue lightend keyboard - installed 24 "Benq LCD screens x2 - installed Corsair Force Series 3 120GB SSD 6.0 Gbps til OS - installed Western Digital Volociraptor 450Gb 10,000 RPM 6.0 Gb til spill - installed Western Digital Green 1TB 7200 RPM x2 for programmer, dokumenter, filmer og serier! - installed Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Update's! legger ved noen bilder av de første tingene jeg mottok etc i spoiler.. Chassis og dere vet jo selfølgelig alt om cpu'en, gpu'en, psu'en og hovedkortet. så trenger vel ikke fortelle å vise noe angående det tenker eg. neida men det var jo selfølgelig noe feil med hovedkortet når jeg mottok det i sommer. jeg hadde koblet alt opp, absolutt alt sammen. å når jeg da trykka på powerknappen så boota den jo faen ikke. men jeg målte at alle spenninger var der som skulle være der å alt. så kortet ble sendt i retur! Det tok bare ett par måneder å tiden mot ByLAN i bergen nærmet seg! så jeg satt i det gamle Crosshair IV formula kortet i mellom tiden.. eg tok en 140mm vifte i sidedekselet som jeg skulle ha som "eksos" fra skjermkort. i håp om bedre luftstrømmning etc. Memory: Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Update!!! GPU uboxed: This Cpu cooling i have atm.. but im drooling for this: Psu atm and drooling for: Cpu: Update!! New parts arrival hmm.. what is this? hmm.. lets open it! hmm.. not much to see.. lets open it some more! oo.. FANS! Extention on 24pin: Sweet!! Beklager for dårlige bilder noen steder! eg kjedet meg, så fikk endelig ladet opp kameraet. å testa noen av viftene.. so, here are some pics! and the mobo i have atm: Take care till next update! (that comes soon i hope!) Update! New parts arrival! so, a new package where in my mailbox.. hmm.. what is this? lets open and have a look.. oh! fangrills! x3 MX-2 blue leds x2 and some sleeved cables (they where so cheap that i just had too ) stay tuned! Mobo should be here by tomorrow. Blueray im going to call on. and some more parts for me should also be here by tomorrow.. sweet! Update! painting! SO! couldnt have a gray dvd-rom in a black chassis. soo, i sprayed it at work Masked up and ready: Specc: after: and a black fan wont do.. so, painting it white.. after: Fan all done and back in housing: motherboard stuff has arrived!Update! Today is the day! LAN! I will be finished? but that act, the motherboard came on Thursday, to set in the machine on Friday morning. I have several pictures on a camera at work, before I say anything. so will be more on Monday maybe? how will it look like? how will plexi fit? how the blue LED will be? hmm .. we'll see! I have now with my laptop. g73jh manage well the weekend? but when I arrived at the LAN had a web store set up a booth, to where I saw something I had to have. but .. i wont tease u that much! Blue LED: mounted a plexi window here! smooth lookin eh'? quick picture of the PC with the light in the hall. and light chassis. was installed instantly when it was so dark inside the PC. will do better to do it with ledstrips. Fan control: should håntere cables a little better and. but do not know if I make it until I get a new psu:) and will take a new picture when the light is extinguished for the night! thanks for now! and stay tuned! EDIT: fixed pics update! arrival, pic heavy! So.. some thing have come! and now ill just show u. that fan cant be like that! soo.. lets paint it white and see how it will look! MUCH better! Blue-ray player painted black: new fan grills x4: 4pin splitter x2: fan extentions 3pinx60mm x3: 4 white leds to light up some inside: new ram for G73Jh 12gb: before: but after installing the new ram it should be 12gb ram. 4gb + 8gb = 12gb, right? but it says: 14gb! whooot? headset pic of the vulcan Razer Mambaaaaaaa!! too.. but not a good pic of it yet.. soz:( thats it for now! thanks! Stay tuned! Håper dere liker hva dere ser noen få bilder av meg når jeg stresser med å bli noen lunde ferdig før bylan: å pcen noen lunde ferdig før bylan å før psu etc har kommet: takk for nå! kommer tilbake når jeg får montert alt i chassis! Endret 14. oktober 2011 av Mortyy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå