Rolfemann Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Spiller musikk og lager ambient-lys, mens du spyles foran og bak. Denne doen har du aldri sett maken til Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Me want Endret 14. oktober 2011 av Uderzo Lenke til kommentar
gotark Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg synes disse cracked.com har en fin en når det gjelder dette toalettet. the 7 dumbest things about worlds smartest toilet Lenke til kommentar
uze Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ser for meg at den spyle tingen foran kommer til å bli veldig populært blant damene Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ser for meg at den spyle tingen foran kommer til å bli veldig populært blant damene Trenger ikke være dame for å finne washlet-funksjonen utrolig behagelig Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Forskere i Japan har kommet frem til at siden skylletoalett ble tilgjengelig der har flere fått problemer med "løst" rektum osv. Endret 15. oktober 2011 av AllFather Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hvorfor spørr du oss? Er det ikke du som har lest det? Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Wired hadde nesten identisk artikkel for noen uker siden. Wired - Luxury toilet Lenke til kommentar
pedanten Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ligner på den portapottien jeg hadde i den aller første seilbåten min. -Og hva er en "maltstrøm"? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Stilig sak, men dette er da vel helt vanlig å ha i hjemmet i Japan? Mine svigerforeldre ser på dette som helt vanlig, dog ikke et teknotek på dassen, men spyling med varmt vann både foran og bak, varm doring etc... er helt vanlig i Japan. Merkelig at noe slikt ikke har kommet til Norge enda, egentlig. Gleder meg til det kommer, dog. Det var slettes ikke værst å gå på do hos svigers, haha. Og tenk på hvor mye dopapir man kan spare på slike toalett, det er derfor sånne er vanlige i Japan. Kan ikke se for meg at noe sånt koster ¥492.000 i Japan, men det der er vel norsk pris og som alt annet blir det jo plutslig mye dyrere når man skal innom Tullen en tur :-) For ikke å snakke om alt unødvendig dilldall de har lagt til dem doen der, haha! -Og hva er en "maltstrøm"? http://www.youtube.com/watch?v=jQPNvdY6Glw Det der er en malstrøm i et dass, "a toilet vortex" på engelsk. Endret 15. oktober 2011 av XanderZ Lenke til kommentar
nightrazor Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 "Et drittbra underholdningssenter" I SEE WHAT YOU DID THERE Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Forskere i Japan har kommet frem til at siden skylletoalett ble tilgjengelig der har flere fått problemer med "løst" rektum osv. Det er et problem som visstnok kan oppstå dersom du bruker for høyt trykk hele tiden; litt som å kjøre på med et klyster flere ganger om dagen. Ellers er vel det største problemet at det kan bli for rent om man overdriver der nede; kroppen trenger en viss bakterieflora for å trives og uønskede elementer kan få lettere tilgang dersom man renser vekk alt som skal være. Det er forøvrig mulig å kjøpe enklere versjoner her på berget, vanligvis i form av seter man kan bruke på allerede eksisterende toalett Endret 15. oktober 2011 av Fred_U_Know Lenke til kommentar
pedanten Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 -Og hva er en "maltstrøm"? http://www.youtube.com/watch?v=jQPNvdY6Glw Det der er en malstrøm i et dass, "a toilet vortex" på engelsk. Ja takk, jeg vet hva en malstrøm er. Det var *maltstrøm* jeg lurte på. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 "Los Angeles Times har testet doen i en måned. Se videoen her: <Video fra New York Times>" Blir egentlig disse artiklene i det hele tatt lest gjennom før de publiseres? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Ja takk, jeg vet hva en malstrøm er. Det var *maltstrøm* jeg lurte på. "Maltstrøm" er malstrøm. Evt en skrivefeil fra skribenten, men det kan skrives med eller uten "t"`en. Let me Google that for you. Endret 16. oktober 2011 av XanderZ Lenke til kommentar
Rolfemann Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja takk, jeg vet hva en malstrøm er. Det var *maltstrøm* jeg lurte på. "Maltstrøm" er malstrøm. Evt en skrivefeil fra skribenten, men det kan skrives med eller uten "t"`en. "Maltstrøm" er nå rettet til "malstrøm". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg