Gå til innhold

6970 til Skyrim og BF3?

Synt4xx

Anbefalte innlegg

Heisann,

Lurer på om et 6970 kort vil være tilstrekkelig for å kjøre BF3 og Skyrim på de høyeste innstillingene, gitt at alle de andre komponentene holder mål. Jeg tenker spesielt på akkurat dette kortet. Finnes det kanskje bedre alternativer innenfor denne gruppen kort?

Takk på forhånd! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan garantere at ingen av de to vil holde mål om du skal kjøre alt på max. Tror nesten ikke GTX580 vil holde engang.

Spørs hvordan krav du setter da, men for min del liker jeg minimum 60 fps. Ned til 40 går, men ikke lavere fordi da går det på helsa løs.

Men det er jo litt smaksak.

Lenke til kommentar

Heisann,

Lurer på om et 6970 kort vil være tilstrekkelig for å kjøre BF3 og Skyrim på de høyeste innstillingene, gitt at alle de andre komponentene holder mål. Jeg tenker spesielt på akkurat dette kortet. Finnes det kanskje bedre alternativer innenfor denne gruppen kort?

Hvis jeg var deg hadde jeg ikke gått for ett 6970, med referanse kjøler. Den er støyer SKIKKELIG! Velg heller ASUS sitt kort med DirectCU 2 kjøler. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=623542 Den koster litt mer, men du får mye mer for pengene, med kjøling overklokking etc. :D

Lenke til kommentar

Heisann,

Hvis jeg var deg hadde jeg ikke gått for ett 6970, med referanse kjøler. Den er støyer SKIKKELIG! Velg heller ASUS sitt kort med DirectCU 2 kjøler. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=623542 Den koster litt mer, men du får mye mer for pengene, med kjøling overklokking etc. :D

Så på den også, men den hadde de ikke på lager, og jeg orker ikke vente :tease: Tror uansett jeg skal gå for GTX 570.

Eller hva sier dere?

Lenke til kommentar

Heisann,

Så på den også, men den hadde de ikke på lager, og jeg orker ikke vente :tease: Tror uansett jeg skal gå for GTX 570.

Eller hva sier dere?

Gjør det, da har vi like kort :D

Lenke til kommentar

Husk det at 30fps oppleves som jevnt for øyet, men det blir noe helt annet når man bruker mus og "kjenner" 30fps. Altså, et Youtube-klipp sier egentlig ikke stort, bortsett fra at spillet sannsynligvis kjører på 25-30fps+.

Med GTX570 og i7 2600k duppet BF3 beta ned i de lave førtitall her hos meg og fullversjonen vil i verste fall kreve enda mer. Skyrim vet jeg ikke stort om, men for å kjøre BF3 med 50fps+ må man ha mer krutt enn ett GTX570/HD6970.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...