fotogigen Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 På tå hev.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Flott bilde av Linerla G.Magne.S God skarphet og komposisjon..et av de bedre bildene jeg har sett av denne fuglen. En god femmer . Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Skarpt og flott av fuglen med en rolig og fin bakgrunn. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Greit bilde av linerla! Godt belyst og med glimtet i øyet! Opplevedes litt uskarpt først...., men brennvidden gjør at egentlig så er det "skarpt nok"! Kunne gjerne sett stjerten på denne gitt.....! God 3'er herfra! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Takk for konstruktive kommentarer :=) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Behageligt med et skarpt fokus på øye ,likte godt tonen/fargene og ikke minst stemning i bilde.om en skulle forbedret et vakkert bilde måte det være å fjerne stråene som går ut og inn i bilde nede på høyre og venstre i bilde. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Flott positur og flott bakgrunn Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Her er kongen på haugen. En stolt og fin positur på Linerla. Skarp der det skal være. Kunne tenkt meg ett kutt på høyre side omtrent ved det loddrette strået. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Godt teknisk bilde av fuglen i morsom positur. Utsnittet funker veldig bra i mine øyne. Flott Geir M Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Godt fugle fotografi! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nydelig! Jeg legger særlig merke til den fine og uvanlige vinklingen. Behagelig bakgrunn, veldig fint uttrykk på fuglen og god komp. God nok skarphet som får frem mange detaljer. Det kan se ut som om fokuset er best på brystfjærene og det hadde sittet litt høyere oppe hadde det vært enda bedre, men med denne brennvidden er vel marginene veldig små, tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg