Gå til innhold

BK: harmoni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildene dine må vurderes og bedømmes ut fra din stil og din arbeidsmåte.

Derfor har ikke jeg noe problem med å like dette

Sært og egenartet - joda.

Men det fungerer.

Det er heller ikke lett å gi deg konstruktive tilbakemeldinger, fodi du går dine egne veger og lever ut din kreativitet.

Det er flott!!

Lenke til kommentar

Enkelt og nett, dette gikk jo an rett og slett!

Bare flott at du velger dine egne veier, det er kanskje det som fører fram til seier!

Du har din egen stil, derom ingen tvil, og takk for at du møter oss alle med et smil! ;)

Kunne likt å sett dette i større format! God 3'er denne gang! :)

Lenke til kommentar

Bildene dine må vurderes og bedømmes ut fra din stil og din arbeidsmåte.

Derfor har ikke jeg noe problem med å like dette

Sært og egenartet - joda.

Men det fungerer.

Det er heller ikke lett å gi deg konstruktive tilbakemeldinger, fodi du går dine egne veger og lever ut din kreativitet.

Det er flott!!

tusen takk,ønsker deg en fin helg,min startet ihvertfall fint... smil

Lenke til kommentar

Enkelt og nett, dette gikk jo an rett og slett!

Bare flott at du velger dine egne veier, det er kanskje det som fører fram til seier!

Du har din egen stil, derom ingen tvil, og takk for at du møter oss alle med et smil! ;)

Kunne likt å sett dette i større format! God 3'er denne gang! :)

Tusen takk Smort,hyggelig høre,ønsker deg en riktig god helg og takk for alle tips i prøverommet,smil

Komp lys og farger gir en fin helhet og et spennende bilde

HeiTor,det er hyggelig høre,ønsker deg en god helg,smil

Lenke til kommentar

Kreativt og attraktivt. Vil ikke ha noen problemer med å henge dette bildet som dekarasjon på veggen.

Hei,tusen takk fo fin tilbakemelding,jeg vil vel heller ikke ha dette på min vegg,liker nok andre ting der,smil..ønsker deg en riktig god helg,min startet vel ikke helt best m tannlegen,men desto mye bedre ble den med en gang etter..smil smil

Lenke til kommentar

Kreativt og attraktivt. Vil ikke ha noen problemer med å henge dette bildet som dekarasjon på veggen.

Hei,tusen takk fo fin tilbakemelding,jeg vil vel heller ikke ha dette på min vegg,liker nok andre ting der,smil..ønsker deg en riktig god helg,min startet vel ikke helt best m tannlegen,men desto mye bedre ble den med en gang etter..smil smil

Jeg mente jeg kunne ha det på veggen, håper ikke du misforsto det. vil passe på en hvit vegg.

Lenke til kommentar

Jeg mente jeg kunne ha det på veggen, håper ikke du misforsto det. vil passe på en hvit vegg.

he he...det gjorde jeg...er ordblind vet du... takker da veldig en gang til for det falt i smak..ja litt stort på en hvit vegg i plexiglass litt ut fra veggen,tror jeg kan være tøft,gjerne litt gjennomskinnelig..he he.. smiler og klem til deg Erik..

komplemang tatt imot.. du lager så mange fine at der er vanskelig si hvem som er best,flink du..smil

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...