Lothorian Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Har et MSI hovedkort med VIA Apollo Pro133T chipset som jeg skal kjøpe RAM til. Så lurer jeg på om chipset'et støtter 512MB RAM brikker. Finnes det noe sted jeg kan finne ut dette? Har også hørt at antall brikker på RAM-modulen har noe å si. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hei, har et abit kt133 (ikke a), det støtter 3x512mb ram hmm begynner å demre for meg.. kanskje du har intel prosessor, ikke amd? isåfall, se bort fra hele posten hehe Lenke til kommentar
Ash Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hvilket eksakt MSi hovedkort har du? Det bør gå an å finne ut av det der på MSi sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Lothorian Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Hvilket eksakt MSi hovedkort har du? Jeg har et MSI 694T Pro-kort. Var innom hjemmesiden til MSI og sjekket. Der står det at kortet har tre DIMM-slot'er og støtter 1,5 GB RAM. Regnet med at det vil si 3 x 512 MB, men var ikke helt sikker. Derfor måtte jeg spørre her i forumet også. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Ja det hovedkortet støtter 6 "banker" med minne dvs du kan bruke 3 2-sidige minnebrikker. Så du kan gå ut ifra at det støtter 3x512Mb minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå