Gendarmerie Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Som trådtittelen spør, er det noen som har erfaringer med denne siden? Har tenkt å reise til Iran neste år, og da kom jeg over denne siden (http://www.visumservice.no/land/iran.html?gclid=CIq6tYXt56sCFQK-zAodcGePIw). Noen som har brukt de før, eller kjenner til lignende sider som kan være til hjelp når det gjelder å skaffe visum til 'vanskelige' land? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 jeg har brukt de noen ganger får visum til vanskelig land ja, det er veldig hjelpsomme og greie men det er veldig dyre. iran visumet får man uten problemer på et par dager i tyrkia, kjenner flere som har gjort det Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Takk for tipset, hadde tenkt til å reise via Istanbul. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jobben min bruker dem når jeg søker visum for reiser. Brukte de sist for visum til Ghana, tok flyet til København for å plukke visumet opp der, ble møtt av en visumservicemann på hotellet. Meget god service og alt ordnet seg! Proffe folk. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 jeg brukte de også for visum til Ghana. ja enig at det er veldig proffe og hjelpsomme folk. jeg kommer til og bruke de flere ganger til visum når vi ikke har ambassader i norge og det er vanskelig og få visum i nabolandene også Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Bare gode erfaringer her også. Koster litt, men kan spare deg for mye tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå