Curufinwe Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har dette kortet og vil ha en xp2400+. Jeg sendte mail til databutikken.com, og de sa dette ville gå bra. Men her http://www.msi.com.tw/program/support/cpu_...tail.php?UID=29 vises det jo at kortet ikke skal klare Throughbred kjerne. Hvem skal jeg jeg stole på? Mvh Simen PS! Uaktuelt med nytt hk nå. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 støtter vel 266 hastighet så om du ikke handler en barton kjerne burde det gå. Sitter på samme kortet selv, men har ikke undersøkt så innmari. Kjøper meg sikkert et billig hovedkort (750 kr) og hopper på nytt inn i oppdateringsbølgen senere i høst. men en barton, hovedkort og 512mb ram kommer på godt under 3000. Lenke til kommentar
Curufinwe Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Enig der, men på linken så ser det ut som om hk ikke støtter 0.13 prossess. Kan jo være at det som står der er det som er offisielt støttet... Men hører gjerne på flere forslag! Simen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå