Niklasp Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Flaggskipet fra Samsung vises fram allerede neste uke. Google Nexus-lansering har fått dato Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Tøft! Får håpe iskremen kjem kjapt til Samsung Galaxy S2.. via CM eller Samsung... Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hvor lenge etter lansering vil denne være tilgjengelig for kjøp? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Gleder meg! Skal sitte oppe om natta og få med meg dette... Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hadde jeg ikke måtte jobbe på onsdag hadde jeg definitivt stått opp for å se dette. Gleder meg til å få ICS på SGS2, enten via Samsung eller CyanogenMod! @Arceez: Det er det ingen som vet enda. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Får sikkert ikke lov å selge denne allikevel, så hva venter vi egentlig på? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Blir interessant å se hva Adroid 4 har å by på. AtW Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg sitter med en Nokia E66 etter at jeg mistet min kjære Desire. Hvor lenge må jeg vente mon tro...? Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Blir interessant å se hva Adroid 4 har å by på. AtW sikkert klokke widgeter Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Blir interessant å se hva Adroid 4 har å by på. AtW sikkert klokke widgeter Det har man fra før, så jeg håper det er litt mere spennde oppdateringer enn det... AtW Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Bedre ui, os'et har mer kontroll med programmer noe som gir bedre strømsparing, dypere dvale? Jeg tror også de har satt noen begrensninger til hvor mye mobilprodusentene får lov å tukle med os'et og hvor dypt de kan gå. Jeg tror også at flere produsenter vil tørre å gi ut rene android telefoner. Blir nok å få med meg denne ja..egentlig en skam med tanke på at jeg ennå ikke har sett siste Apple konferanse. Bare lest om den. Tenkte på Google konferansen og ikke bare nexus lanseringen. Endret 14. oktober 2011 av UrgeLoL Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ja, det er sant, det er flere programmer som kjører i bakgrunnen som ikke burde oppdatere seg før skjermen blir skrudd på, håper de er litt flinkere til å sørge for at sånn blir implmentert i Android 4. personlig håper jeg dog man kan tukle så mye man vil med OSet. AtW Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Kan knapt vente! Holdt ut og ikke oppdatert min gamle telefon i vente på denne lekkerbisken. Håper den raskt kommer i butikken her i norge, og at prisen ikke blir så alt for ufin. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ja, det er sant, det er flere programmer som kjører i bakgrunnen som ikke burde oppdatere seg før skjermen blir skrudd på, håper de er litt flinkere til å sørge for at sånn blir implmentert i Android 4. personlig håper jeg dog man kan tukle så mye man vil med OSet. AtW Jaja, mener ikke at Google skal sette noen begrensninger på hvor mye du som bruker kan tukle med os'et på. I allefall ikke nå mer enn i dag. Jeg håper bare at google begrenser mobilprodusentene. De kan gjerne bygge egne skall, men da skal det fungere rundt en rekke regler og systemer som google lager til. Slik at alle android telefoner kan oppdateres kjapt uten å måtte vente på at mobilprodusentene skal bli ferdige med sine sense etc skall. Lenke til kommentar
Mastertarik Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 mobilen heter ikke nexus prime, det er Galaxy Nexus! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 dette blir med 99% sikkerhet min neste mobil (med mindre et stort minus skulle vise seg under lanseringen) Lenke til kommentar
Merkepenn Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Kommer 4.0 til Nexus s med en gang eller må man vente? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Du må nok vente en liten stund. Vil tro de først vil ha den nye telefonen ut i butikkene slik at den er først med Ice Cream Sandwich. Deretter kommer oppdatering til Nexus S (og Nexus One?), og senere til andre toppmodeller (Galaxy S 2, Sensation osv.) Endret 17. oktober 2011 av jenskristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg