Joachim_F Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 De finnes virkelig, hører du?!? Les hele saken Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hvorfor rapportere om disse filmspillkalkunene lengre? Det finnes kun en håndfull akseptable filmspill. Filmspill burde ignoreres frem til utgiverne slutter å lage dem.. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 hvis jeg husker rett så var det forrige men in black spillet... som er GAAAMMELT ganske brukbart Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ikke bare Men in Black 3, men også Bad Boys 3 kommer snart. Lenke til kommentar
The_Kris Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hrmph, skytespill med Activision som utgiver, basert på filmer, ikke akkurat noe jeg hopper i taket for... Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Og Activision lurer på hvorfor ingen kjøper spillene deres? Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hadde aldri trodd jeg skulle si dette ; Hadde det vært EA som hadde gitt ut spillet , så ville det vært forhåpninger. Tror dette blir bare møl Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hvorfor i allverden skulle sjansen for et bra spill være større om det var EA som sto bak, Fleskelars? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hadde aldri trodd jeg skulle si dette ; Hadde det vært EA som hadde gitt ut spillet , så ville det vært forhåpninger. Tror dette blir bare møl EA er like jævlig, de er bare flinkere med pressen Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hvorfor i allverden skulle sjansen for et bra spill være større om det var EA som sto bak, Fleskelars? Rett å slett for at jeg liker spillene som EA gir ut bedre , bedre kvalitet også. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Visste du at det allerede finnes romvesener på jorda, og at amerikanerne har en egen, topphemmelig organisasjon som jobber for å holde all informasjon om nettopp det faktum borte fra deg og meg? Vel, det er sant. Har du ikke sett Men in Black-filmene? Hmm... Ikke veldig proffe på å holde info hemmelig kanskje, når de lager film av det... Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har så absolutt ikke troen på det der ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå