TBJ Skrevet 14. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2011 Vi er ca. 25 som skal ha LAN i helgen. Der har vi (bl.a.) tenkt å kjøre Duke Nukem Forever. Etter hva jeg har forstått, er den bestem måten å skaffe seg det på, er via Steam. Problemet er at vi starter allerede i kveld og internett linja der er ikke så bra at alle 25 folka kan laste ned Duke Nukem fra nettet. Da vil det ta laaaang tid før vi får spillt. Ja, jeg vet vi burde ha forberet oss bedre, men sånn er det bare. Det er ikke mange timene igjen før vi skal starte. Derfor lurer jeg på om det er mulig å laste ned spillet til en server og når folk kjøper det på steam utover kvelden, så kan nedlastingen / installasjonen rutes bort fra internett og heller hente det fra serveren. Er det mulig? Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 14. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2011 La 1 laste det ned. Finn duke nukem-mappen i steam-mappen din. Kopier på minnepinne / kopier over nettverk / whatever. Kopier inn på andre maskiner. Start "nedlasting" av duke nukem i steam på andre maskiner Steam vil oppdage at filene allerede er der, og bare oppdatere registeret. Finish. 1 Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2011 La 1 laste det ned. Finn duke nukem-mappen i steam-mappen din. Kopier på minnepinne / kopier over nettverk / whatever. Kopier inn på andre maskiner. Start "nedlasting" av duke nukem i steam på andre maskiner Steam vil oppdage at filene allerede er der, og bare oppdatere registeret. Finish. Sukk! Selvfølgelig (at jeg ikke tenkte på det).. Det enkleste er ofte det beste Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå