HelloKjersti Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Dersom du tar snarveiene, vel å merke. Les hele saken Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Challenge accepted! 1 Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 To timer for en profesjonell speed-runner er 10 timer for meg. Jeg sier meg fornøyd med det 1 Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Jeg vet i hvert fall at det blir mer enn både to og ti timer for min del. Elsker å snuse rundt i spill som dette. Skal bli herlig! Endret 14. oktober 2011 av Smål 1 Lenke til kommentar
Daimyo79 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 I denne type spill synes jeg speed runs blir helt meningsløst - jeg foretrekker å nyte opplevelsen og utforske verdenen og karakteren. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Å haste seg gjennom et spill som dette, blir som å bælme fin vin. Nei, dette skal virkelig nytes når det kommer. 2 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg satser på en "slow run" første gangen i alle fall. 1 Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Nå er vel ikke akkurat de Bethesda-ansatte proffesjonelle speedrunnere, men de har nok med stor sannsynlighet en god del mer kjennskap til spillet enn noen andre vil ha på en god stund enda. Det er jo noen som har klart å speedrunne Morrowind på litt over 4 minutter, og det kan glatt spilles i uker, eller til og med måneder, hvis man skal spille grundig gjennom det, så hvor raskt det kan speedrunnes sier lite om mengden innhold eller lengden på hovedhistorien. 2 Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Så lenge Dark Brotherhood har rundt 80+ store quest i typen oblivion så kunne jeg ikke brydd meg mindre for det var der min vanilla underholdning lå sammens med thieves guild Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) trur brukte over 30 timer på oblivion og fårsat har eg ikkje runde det , syntest storyen var så inmari kjedlig . derfor gjekk med guildene og dark brotherhood ,arena og andre sidequest fallout 3 kan du jo bare gå rett til der faren er (halve spillet er jo finne ut kor han er) så er det bare gå romstasjonen og rett til slutten Endret 14. oktober 2011 av RoaRawR Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 det handler ikke om målet; det handler om opplevelsen. Monkey Island-spillenes jukseknapp var fiffig, og en god demonstrasjon av dette. (trykker du ctrl-alt-w ellnz så får du opp en skjem som sier "YOU WIN".) Lenke til kommentar
jihn Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Imponerende, kommer ikke til å ha sjangs på det. Dragon Age tok meg 110 timer, Oblivion var også noe hinsides. Gleder meg! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Om jeg ikke husker feil kunne man buffe seg som et rent helvete med potions å være verdig med Morrowind på et blunk også. Men hvorfor skulle man ønske å bli fort ferdig med så herlige spill? Håper Skyrim er mer likt Morrowind enn Oblivion. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Så ein kan køyre gjennom hovudkampanjen utan å levle opp særleg mykje? Derp. 2 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hadde vært mere interesant om hvor kort tid kan man bruke hvis du gjøre alle questene..? Sett om man fikk valutta for pengene. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Så ein kan køyre gjennom hovudkampanjen utan å levle opp særleg mykje? Derp. Håper ikke de har implementert auto-levlingen på motstanderne som det var i Oblivion... Lenke til kommentar
labtoy Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 kan du kan eie sluttbosser med level/utstyr du kan ha så fort? skeeeeptisk. 1 Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Spilte bare Oblivion for å kunne slå ned folk med knyttnevene og stjele ting, og kommer sikkert til å bruke 500++ timer på det samme i Skyrim. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Noe som betyr at lvl-scaling mest sannsynelig er like gjeldende her som i Oblivion. For meg en ny bekreftelse på at jeg venter med kjøp (første var selve Oblivion spillet). Flere skulle ha runnet Gothic 2 for å forstå hvor fantastisk skikkelig Rpg føles (mestrings følelse ikke minst). Men da det er totalt utdatert i forhold til dagens grafikk standard etc er det lite poeng i å først prøve det nå. Mest imponerendet er den åpenheten, handlringsfriheten og hvordan konsekvensene er flettet sammen (noe som ingen andre Rpg har klart til dags dato) Endret 14. oktober 2011 av simalarion 3 Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 timer :!: sikkert kult det men blir nok utforsking i times vis for med 100 timer på oblivion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå