Harald Gjerholm Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 HÆLM I PLÆSTIKK Bildet er fjernet. Beskrivelse: En vanlig situasjon rundt i det ganske kand nå. Noen stabler ballene i sirlige rader, ikke denne karen her nei. Fikk en del støy her så jeg måtte slette det og kjøre støy reduksjon da jeg ikke så det med en gang. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
karoald Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Du er blitt ein "reser" i lanskapsbilder-det eine bilde etter det andre og alle er så flotte komponert og gode utrykk i ei fryd å sjå. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Enig med karos, dette er et format du behersker. Her får du til og med "traktoregg" til å se idylliske og maleriske ut. Men jeg synes at skyggeområdene i forgrunnen skjemmer bildet en del. Her er det mørke klippinger som du med fordel kunne klart deg uten. Jeg ville kuttet bildet litt i overkant av den lille busken nede i venstre hjørne Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Bra dette og, men her tror jeg at jeg ville ha kuttet nede til rett over de nederste rundballer og de greier som stikker opp. Dette for å få et renere uttrykk! Men fint er det nå uansett. 4'er herfra! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Et fint høstbilde dette God komp. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg ville kuttet over de forerste ballene for å få ett rener bilde. Bra uansett Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Mange takk for alle kommentarer. MVH Harald Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Flott bilde av disse traktoreggene liggende sprett utover jordet. Ville kuttet en del av det mørke forann, nesten opp til den nærmeste rundballen ellers blir mye av dybden i bildet borte. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Stemningsfylt med friske grønne valører. Artig med plasseringene av høyballer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg