'dharma_boy' Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hei.. Er det noen som vet om Bacup program?? Kom med alt dere vet.. Trenger det snarest Takker for hjelp på forhånd Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Hei.. Er det noen som vet om Bacup program?? Kom med alt dere vet.. Trenger det snarest Takker for hjelp på forhånd Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 jeg har teste novabackup og det fungerer tilfredsstillende til mitt bruk... det ligger en demo på tucows, var ikke mange kronene i registrering på det heller. Lenke til kommentar
Coney Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hei.. Er det noen som vet om Bacup program?? Kom med alt dere vet.. Trenger det snarest Takker for hjelp på forhånd Drive Backup Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Det er et program som heter BackpuMyPc det fulgte med i et av PCpro bladene. har ikke prøvd det selv enda, men Windows skal da ha et backup program. det har jeg testa faktisk. det er ikke så veldig mye å skryte av men det virker. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Spørs hva du skal ha backup av. Skal du ha hele systemet er det best med PartitionImage fra Powerquest. Nest best er Norton Ghost. Skal du bare ha dokumenter og andre filer kan du bruke hva som helst. -pg Lenke til kommentar
eberland Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Spørs hva du skal ha backup av. Skal du ha hele systemet er det best med PartitionImage fra Powerquest. Nest best er Norton Ghost. Skal du bare ha dokumenter og andre filer kan du bruke hva som helst. -pg Bruker Norton selv. Synes det fungerer ypperlig! Enkelt,raskt og greit. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 start-run-ntbackup (for xp og 2000) Lenke til kommentar
argasteDJ Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Backup softwaren til veritas er det vi kjører på serverne og det er j.... bra mvh Thomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå