13gauge Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 En kilo med god men hard hasj treffer deg i hodet fra fjerde etasje? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hvor faen gjorde jeg av tobakken? 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hva tenker du hvis det kommer en snakkende bever og spør om veien til nærmeste bordell? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Spørs hvilken etasje jeg er i. Lenke til kommentar
13gauge Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Hva tenker du hvis det kommer en snakkende bever og spør om veien til nærmeste bordell? Hva i svarte er det du snakker om! Lenke til kommentar
Rayleigh Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) En kilo med god men hard hasj treffer deg i hodet fra fjerde etasje? Jeg bruker produktet jeg fikk i hodet til å overgå hodepinen av treffet. Antar jeg. Vel, i med at jeg røyker selv så hadde jeg antakelig prøvd å oppsøke personen som kastet eller mistet den og spurt om en fin piece som belønning for å gi den tilbake. Hehe. Endret 19. oktober 2011 av Rayleigh Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Håper jeg ikke svimer av, for fyren som slapp det får det faen ikke tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå