Gå til innhold

Komplett.no's ukestilbud på DVD brenner

Buzz76

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt denne brenneren det er snakk om (sony DWU10A) og har flashet den til dru 500a ... må si det er vanskelig å få den skikkelig til. Til nå klarer jeg kun å brenne DVD i Easy CD/DVD 6.0 Platinum. Har enda ikke klart å brenne vanlige CD'er med den.. hverken iso eller data. Noen som kan anbefale media/programvare? Nero fungerer ihvertfall dårlig hos meg .. både versjonene 5.5/6.0 :(

Lenke til kommentar

Så konklusjonen er at denne dvd-brenneren er for dårlig?

Denne testen er litt tvetydig.. men treig til å brenne dvd+r.. tydligvis..

http://www.dinside.no/php/art.php?id=91924

Er det i heletatt lurt å handle DVDbrenner nå eller lønner det seg å vente til de kanskje begynner å få til dette noe bedre....?? Ser ut som det er trøbbel med de fleste DVD brennere enda....

Jeg har også dårlig erfaring med Sony CD brennere.. oppførte seg merkelig...

Er ev NEC 1300 et bedre valg? ser den har fått god kritikk i VG

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=64841

Gidder liksom ikke kaste bort 1600,- på noe som ikke funker...

Får jo en nec til 2 lapper mer

å kanskje et n00b spørsmål.. har disse brennerne burnproof e.l??

Lenke til kommentar

Gidder liksom ikke kaste bort 1600,- på noe som ikke funker...

Får jo en nec til 2 lapper mer

Du får en nec til 100 kr mindre

http://www.itbutikken.dk/default.asp?sprog...47&varenr=45256

Burde ikke være tvil, men om du har tid og litt mer penger hadde jeg ventet og sett hvordan den nye Plextoren 708A som kommer om ca 2 uker er. Kjenner jeg Plextor rett burde det være svært bra.

Lenke til kommentar

Jeg skuller ønsker jeg har litt bedre tid, men jeg har montert den gamle PC`en så har jeg ikke noen CD-rom eller DVD-rom i det heletatt, som jeg synes det er greit å pumpe ut 1600 for en DVD-brenner, så slipper jeg å kjøpe både en Cd-brenner og en DVD-spiller... så hvis dere er i samme situasjon, vil dere kjøpe den da?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne Sony-brenneren og den går i retur i morgen! Den brenner ikke vanlige cd'er i det hele.. har forsøkt med de fleste brenne-programmer og _mange_ type media. Når det gjelder dvd har jeg kun fått den til fungere på princo 1x plater 1 gang! Ja.. dette er jo utrolig ustabile greier. Da kan jeg heller ta i bruk angrefristen og vente på Plextoren! Ja jeg forsøkte å flashe både opp og ned uten hell. Sony egner seg ikke til å lage lagringsenheter (sterke ord ja, men det er nå mine helt private imbasile meninger) :)

Lenke til kommentar

Kjøpte nec'en (ND 1300) hos multiicom (de hadde den på lager) og er STORFORNØYD!

Har brent masse dvd'er med XviD nå og fått tømt harddisken min litt.

Funker utmerket med Nero 6!

Fikk ned PAL versjonen av Matrix Reloaded DVD'n og den funka plettfritt på den umodda Xboxen min.

Tar ca 14 min å brenne en stappfull DVD plate.

Lenke til kommentar

Bestilte Sonyen (DWU10A) fra Komplett og fikk den på fredag.

Har testet den grundig gjennom helgen og den virker helt supert. Var litt skeptisk etter det jeg har lest på forumet, men dette ble gjort til skamme.

Har prøvd brenning til DVD-RW, DWD-R, DWD+RW og CD-R og det funker helt glimrende (med Nero v. 6)

Har forøvrig ikke "oppgradert" den med annen firmware...

Lenke til kommentar

Har DWU10A, som jeg kjøpte etter at jeg returnerte en ND1300A.

Sonyen tar så å si alle plater jeg har gitt den, NEC'en ville ikke ta *noen* av de. NECen klarte til alt overmål å tryne Windows ved brenning av CD-R. Den brukte jeg kjapt angreretten på.

Så for min egen del er jeg ikke i tvil om hvilken brenner som er best...

YMMV dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...