TLB Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei, er nå på utkikk etter et par in ear's med god lyd og støydemping til Max 1000 NOK. De skal som oftest tas i bruk på en iPhone eller iPad. Musikken jeg hører på er mest dubstep, rock/ metall, så det er fint med god bass. Ellers ser jeg etter noe som er konfertabelt og sitter godt i øret. Jeg kan godt handle på ebay eller andre utenlanske nettbutikker om det er noe å spare på dette eller at de hæ et bedre utvalg. Takk for svar på forhånd - Tommy. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei. Jeg anbefaler deg å bruke Sennheiser. Denne typen her. Denne er utrolig bra, god lyd og god bass. Også veldig støydempende. Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Anbefaler Shure SE215. De koster ca. 800,- i norske nettbutikker, f.eks. Belco.no Lenke til kommentar
TLB Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Anbefaler Shure SE215. De koster ca. 800,- i norske nettbutikker, f.eks. Belco.no Disse ser jo ganske bra ut! Har også sett litt på nettet og funnet noen andre alternativer, AKG K 370 DENON AH-C710 Klipsch S5 Noen som har noe erfaringer med disse? vist ikke går jeg får Shure SE215, hvordan er bassen, lyden og er de komfortable? Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Lyd fra Shure SE215 er fin. Bass litt mer enn "flat" (passer godt til dine musikktyper), klar og litt frampå mellomtone, ren diskant. Lydscenen er bra for en IEM. Isolerer godt med medfølgende skumpropper, silikonproppene isolerer ikke like mye. Jeg liker IEM som bæres "over øret" og har utforming som Shures IEMs. De sitter godt i øret og gir lite mikrofoni fra ledningen. Endret 19. oktober 2011 av bar1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå