Gunde^ Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) I den siste tiden har jeg fått problemer med at skjermen blinker. Det ser ut som den skrur seg av og på gjentatte ganger, det kan neste minne om dårlig kontakt. Dette slutter når jeg restarter PC'en. Jeg har Windows 7 og en tre år gammel 24" Samsung LCD skjerm. Like gammelt skjermkort (Ati 4850). Blinkingen begynner etter at PC'en har stått på en stund, men det er vanskelig å se noen mønster i det. Den siste HW-endringen jeg gjorde var å sette i en SSD, det var også etter dette problemet startet, uten at jeg ser noen sammenheng mellom dette. Forslag til hva som kan være problemet? Endret 13. oktober 2011 av Gunde^ Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvis du trykker CTRL+ALT+DEL for å komme til den system-meny-saken; slutter blinkingen da? Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Skal prøve det neste gang det starter her. Det som er kjipt er at det skjer relativt sjeldent, så feilsøking er vanskelig... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Det jeg opplever er at når maskinen har gått i dvalemodus og skal våkne igjen så skjer det ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå