eriknor Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Oktobermåne II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Som sagt før.....Liker disse månebildene dine, så også dette.. Her synes jeg du har fått til en fin komp og med fine farver.. Regner med at det er månen som vi har i kveld. Glimrende dette. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Som sagt før.....Liker disse månebildene dine, så også dette.. Her synes jeg du har fått til en fin komp og med fine farver.. Regner med at det er månen som vi har i kveld. Glimrende dette. Takk for det. Dette bildet ble tatt i går da det var fullmåne. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Likte dette med trærne som fine elementer i bildet Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Rolig flott atmosfære med fin komp og flott lys. Bra. MVH Harald G. Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ett bilde som gir meg følelsen av å være tilstede. Fint med holmen? som ligger som en stripe som gjenntaes av skyene. Månen balanserer også den store busken nede til venstre. Bildet mangler i seg selv dybde, men vissheten om at månen er et stykke bort hjelper på dette. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Ett bilde som gir meg følelsen av å være tilstede. Fint med holmen? som ligger som en stripe som gjenntaes av skyene. Månen balanserer også den store busken nede til venstre. Bildet mangler i seg selv dybde, men vissheten om at månen er et stykke bort hjelper på dette. Takk for det. Ja, jeg innser det at disse bildene mangler dybde. Det kunne jeg kanskje få til om jeg hadde et landskap lenger i bakgrunnen. Tar det med meg til neste fullmåne . Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Flott månebilde igjen! Likte nok dette litt bedre enn det forrige. Mulig et ørlite kutt nede hadde gjort seg denne gangen....! Uansett god 4'er herfra på denne! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 helt enig i det du skriver her...det er vel det som bør være målet klare seg uten redigering..det jobber jeg mot da,men ikke lett... nydelig bilde du har her.. 6 for det det er vakert og ekte,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg