Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger å lufte litt tanker.

Anbefalte innlegg

Jeg ble sammen med min eks når vi var 18 år begge to, vi har to nydelige barn sammen. For en 3 års tid siden så valgte vi å gå hvert til vårt. Hovedgrunnen var at vi begge hadde prioritert feil og hatt alt for mye fokus på jobben istedenfor oss selv.

Etter disse årene så har jeg igjen tatt kontakt med han og sagt at jeg er interessert i å prøve på nytt. Jeg har vokst veldig på de siste årene og har skjønt hvilken feil jeg gjorde, og hvor bra vi faktisk hadde det sammen. Vi er nå i begynnelsen av 30 årene og vi var sammen i nesten 9 år før vi gjorde det slutt første gang.

Nå har det gått en 2 måneders tid og vi har vært på en del dater og turer sammen. Mine følelser for han blir bare større og større, mens han er usikker. Jeg har så immari lyst til å gi det en sjanse, men sånn som vi står nå blir jeg ekstra usikker. Jeg vet ikke om han dater andre, jeg vet ikke noenting. Han viser veldig følelser når jeg ligger over hos han, men det kan jo bare være fordi han er kåt..

Hva tror dere, skal jeg bare vente..Til han for bestemt seg hva han vil med livet..eller skal jeg glemme han engang for alle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har bestemt deg for å gå inn i det, gi alt du kan nå med en gang, da er jo det allerede basert på skepsis. Gi det en sjanse, men da må du gi deg til han fullt ut, uten spørsmål, hvorfor skal du gi deg til han med skepsis?

Du er ikke villig til å gå for det og konkurrere med andre jenter? Dette er også tegn på at du ikke nødvendigvis er villig til å kjempe for det.

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...