Need44speed Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Hvis du vet om noen regissør box sets på blu ray, så kan du poste de her. Det MÅ være blu ray. Her er et eksempel på en slik boks på Blu Ray Hvis du synes jeg har forklart dårlig eller at tråden er r*vva, så må du gjerne si ifra. Liste over det vi har funnet så langt: Stanley Kubrick. Eyes Wide Shut, Full Metal Jacket, The Shining, Barry Lyndon, 2001: A Space Odyssey, Lolita A Clockwork Orange. ____________________________________________________________________ Cohen brødrene. A Serious Man The Big Lebowski Barton Fink Burn After Reading Intolerable Cruelty ____________________________________________________________________ Quentin Tarantino. Reservoir Dogs Pulp Fiction Jackie Brown Kill Bill Volume 1 Kill Bill Volume 2 Og jeg kommer naturligvis til å sette alt jeg eller dere finner av slike box-sets i førstepost. og aller helst play.com linker. takk - Tsjuden Endret 13. oktober 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 oppdaterte førstepost med flere bokser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå