Gruzuk Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Lurte litt på kvelitetsforskjeller og hastighetsforskjeller på dette. Hvor mye har det å si og hvilke kort har de forskjellige erfaringer med? (Kamera bruker CompactFlash Type I, CompactFlash Type II) Mvh GruZuk Lenke til kommentar
Golf Bag Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hvilket som helst, tester har vist svært lave forskjeller så lenge du ikke går høyt opp i pris. Det er vel først og fremst ved overføring til datamaskinen du kan merke det. Lenke til kommentar
kennethhansen Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg kjøpte et CF kort på telebutikken.no til ca 550 kr. Merket stod det ingenting om på nettsiden, men det viste seg å være av merket veritech eller verotech (husker ikke helt). det virket fint en uke også fikk jeg flere bilder som ble ødelagt. Fikk meldingen feil på minnekort eller inkompatibel jpg format. Nå leverer jeg tilbake dette kortet og har allerede kjøpt meg et nytt 256mb kort for 550 i butikken. Dette er av merket Kingston som jeg mener er av god kvalitet, men det gjenstår å se. Mine anbefalinger er å kjøpe et CF kort av kjent merke som sandisk eller liknende, for det er drit kjedelig når gode bilder blir ødelagt. Hvis ikke ditt kamera er av "proff" typen, kan jeg ikke tenke meg at hastigheten vil utgjøre noe forskjell ved bruk av kameraet. Lenke til kommentar
heimro Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 kjøp lexar! Det rocker best i 9 av 10 tilfeller 8) personlig skal jeg snart kjøpe meg en 512mb lexar 40X CF brikke. DEN rocker alt! ref: www.dpreview.com Lenke til kommentar
Gruzuk Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Kjøpte en Lead brikke som er billigere en Lexar, så godt som like god, men data kan ikke gjooppbyges etter formatering så vidt jeg vet er dette eneste forskjellen. Lead har livstidsgaranti! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå