nichny Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Er rimelig fersk på den ny ervervede samsung telefonen og lurer på om det er mulig å få inn sine kontakter som er lagret på sim kortet? La over alle mine kontakter på simkortet før jeg tok det ut og satte det inn i den nye telefonen men de kommer ikke frem.... Endret 15. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Er rimelig fersk på den ny ervervede samsung telefonen og lurer på om det er mulig å få inn sine kontakter som er lagret på sim kortet? La over alle mine kontakter på simkortet før jeg tok det ut og satte det inn i den nye telefonen men de kommer ikke frem.... Vet ikke hvilken samsung du har ,men prøv å trykk på meny knappen når du er inne i tlf lista da skal det komme opp noen alternativer Lenke til kommentar
nichny Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Er rimelig fersk på den ny ervervede samsung telefonen og lurer på om det er mulig å få inn sine kontakter som er lagret på sim kortet? La over alle mine kontakter på simkortet før jeg tok det ut og satte det inn i den nye telefonen men de kommer ikke frem.... Vet ikke hvilken samsung du har ,men prøv å trykk på meny knappen når du er inne i tlf lista da skal det komme opp noen alternativer Samsung Galaxy S II Lenke til kommentar
nichny Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Er rimelig fersk på den ny ervervede samsung telefonen og lurer på om det er mulig å få inn sine kontakter som er lagret på sim kortet? La over alle mine kontakter på simkortet før jeg tok det ut og satte det inn i den nye telefonen men de kommer ikke frem.... Vet ikke hvilken samsung du har ,men prøv å trykk på meny knappen når du er inne i tlf lista da skal det komme opp noen alternativer Yey, da fikk jeg det til ja:) takker:) Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Er rimelig fersk på den ny ervervede samsung telefonen og lurer på om det er mulig å få inn sine kontakter som er lagret på sim kortet? La over alle mine kontakter på simkortet før jeg tok det ut og satte det inn i den nye telefonen men de kommer ikke frem.... Vet ikke hvilken samsung du har ,men prøv å trykk på meny knappen når du er inne i tlf lista da skal det komme opp noen alternativer Yey, da fikk jeg det til ja:) takker:) Det er bra.. Kos deg med en fantastisk telefon:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå