Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Dobbel boot? Hva kan være galt?

Anbefalte innlegg

Heisann ;)

En ting som jeg syntes er litt merkelig er at ved ca. hver andre boot så starter viftene opp, deretter stopper de, for å så starte opp igjen og først da kommer BIOS osv opp på skjermen. Hva kan være årsaken til dette problemet? Noen som kan fortelle meg hvorfor den dobbelt-booter eller hva den enn nå gjør? (OS er ikke installert på denne pcen, pcen har 750w og et gtx 570 noe som er optilmalt med strøm. PC-en er helt ny første boot var tidligere i dag.) Takker for svar!

MVH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt vanskelig å si uten å vite hvilke hovedkort og BIOS-versjon du har.

Det er mulig du må skru på "Power on by PCIe" i BIOS. Dette løste problemet på mitt oppsett (p8p67, 750w, GTX570, Sandy Bridge 2600k).

Har veldig likt deg da (P8Z68, 750w, GTX570, i5-2500k). Tenker jeg prøver på det jeg også :)

Lenke til kommentar

Det er mulig du må skru på "Power on by PCIe" i BIOS. Dette løste problemet på mitt oppsett (p8p67, 750w, GTX570, Sandy Bridge 2600k).

Har veldig likt deg da (P8Z68, 750w, GTX570, i5-2500k). Tenker jeg prøver på det jeg også :)

Det ligger under Advanced tabben i EFI om jeg ikke husker helt feil. Gi lyd om det funker da :)

Lenke til kommentar

Det ligger under Advanced tabben i EFI om jeg ikke husker helt feil. Gi lyd om det funker da :)

Det hjalp ikke :/ Noen andre tips da? Vet du eller noen andre hva problemet heter? Så det er lettere å søke opp :) Takker for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...