LittleWarrior Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg fikk to talgkjertler på penisen midt på. Plutselig så var det en slags skorpe der den ene talgkjertelen var og den forsvant samme dag som jeg oppdaget det. Dagen etterpå så kjekket jeg og tok på der såret var og den nye skorpen datt av og jeg fikk den hvite greien ( som jeg tror er innholdet, altså talgkjertelen) på fingen og den datt på gulvet og det var igjen en rød grop på penisen :S Jeg har googlet dette i nå 2 timer i en slags panikk og har funnet ut at det kan vær dårlig. Jeg er redd for at det skal bli infisisert eller betent. Jeg er en smule redd for at jeg må fortelle moren om hva som skjer og at jeg vil til lege for og sjekke :S Hjelp meg med og finne ut om det er farlig eller om jeg bare skal la det vær eller om jeg må til lege. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ingen grunn til panikk. Det eneste du skal gjøre foreløpig er at du vasker deg grundig, men uten å overdrive. Det er all grunn til å tro at dette vil leges av seg sjøl i løpet av et par dager. Talg er en troskyldig sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg