verwooks Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Kunne tenke meg å ha logoen til Anarchy Online på T68i en min, men klarer ikke å finne det noen steder. Noen som vet noe ? Er det noen sted man kan lage noe slikt eller noe ? Har ingen datakabel til mobilen min heller, så får ikke gjort det hjemme. Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 lag deg ønsket jpg bilde i passende format.. upload den på en server og last den ned på mobilen din.. dvs.. gå til "skriv adresse" på mobilen. og slå inn f.eks home.online.no/~jattajatta/ao.jpg hvis det er der du har lastet den opp... så har du logo på tlf. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 lag deg ønsket jpg bilde i passende format.. upload den på en server og last den ned på mobilen din.. dvs.. gå til "skriv adresse" på mobilen. og slå inn f.eks home.online.no/~jattajatta/ao.jpg hvis det er der du har lastet den opp... så har du logo på tlf. Må ikke siden da støtte wap ? Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 neida. bare skriv inn nøyaktig adresse.. bare ha den i korrekt størrelse for å slippe komprimering/strekking.. med nøyaktig adresse mener jeg med filnavn og ikke bare til domenet. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 neida. bare skriv inn nøyaktig adresse.. bare ha den i korrekt størrelse for å slippe komprimering/strekking.. med nøyaktig adresse mener jeg med filnavn og ikke bare til domenet. ok .. forstått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå