Gå til innhold

Messetilbud fra Fotovideo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette og dette objektivet det samme!? (Synes det var rart Japanfoto ikke tok på EISA logoen)

Fotovideo skal jo ha det på tilbud til 2495 imorgen, mens Japanfoto idag har det 500 kr billigere! Er det et OK kjøp?

EDIT: Ifølge prisjakt/spec var det det samme, jeg klinte til å kjøpte det fra japanfoto, stort bedre til den prisen får man vel ikke .. ;)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Ang dagstilbudene så legger de ut halvparten av beholdningen i fysisk butikk fra åpningstid og halvparten på nett fra klokken 20.00.

Så f.eks morgendagens tilbud på Canon 70-200mm 4 L IS legger de ut 50 stk klokken 07.00 og 50 stk på nett klokken 20.00.

Bare en liten Heads up til de som skal benytte seg av dagstilbudene.

Det ser ut til at man ikke trenger å vente til 20:00 for å bestille på nett som var sagt i annonsene. 7D ligger ute nå for bestilling...

Glem det. Hadde ikke sett at 7D skulle komme tidligere enn de andre tingene for i dag...

Endret av Epp
Lenke til kommentar

JP er ikke ille når det gjelder mas om forsikring - der er Elkjip og Co. mye mye verre. Og prøv å reklamere på noe du har kjøpt på Elkjip og du ikke har kjøpt forsikring ...

Kjøpte en DS i Norge. Etter et par år sluttet en skulderknapp å virke. Tok den med til Elkjip i Norge på neste ferie. Fikk så spørsmål tilbake om hvorfor jeg ikke bare leverte den inn til Elgiganten i Danmark når jeg først bor der nede. Samme kjede - samme håndtering. Leverte inn i Danmark og fikk reparert på kort tid.

Det var derimot god service. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...