Gå til innhold

Deling av SCANNER i nettverk (altså ikke printer!)

Anbefalte innlegg

Hei og hå. Sitter på jobben, og i fant ut nå nettopp at AGFA Duoscan scanneren vi bruker (AGFA Duoscan) ikke er delt i nettverket. Jeg sjekket på nettet for å finne et program av ett eller annet slag vi kan bruke. Scanneren er tilkoblet stasjonen jeg sitter på, som kjører Win98 (jada, jada, men det kræsjer faktisk sjelden).

Jeg fant bl.a. et program som heter PerfectPrint, som gjør akkurat denne jobben. Desverre virket det som demo versjonen ikke tillater scanning via nettverk, og full versjon koster 199EURO, noe som ikke kommer på tale. Jeg sjekket diverse forum og så at folk anbefalte å kjøpe nettverk scanner, noe som heller ikke kommer på tale.

Jeg prøvde også et søk her, men lurer på hvordan søkemotoren virker, for jeg fikk langt over 100 tråder som ikke hadde noe som helst med "dele scanner i nettverk" å gjøre.

Så, om noen har et tips, må være freeware program (kan det være så vanskelig da, se hvor mye bra freeware som finnes på nettet per i dag), ville jeg / vi satt stor pris på det.

På forhånd takk for hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...