6ykriss Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) I dag ble det oppdaget at bilen til min morfar er stjålet. Det er en Toyota Yaris sølv grå farge. hvis du kommer tilfeldigvis over bilen ta kontakt via Epost: [email protected] Denne ble stjålet fra Nordnes, Bergens området. Håper noen som kan har sett denne. Utrolig dumt at folk som gjør dette. Har et spørsmål. Går det an å sjekke bilder i fotobokser som bilen evt kan ha passert? Nå tenker jeg på om jeg kan gå inn på en side å søke opp regnummer å finne ut om den er passert? Kristian Endret 13. oktober 2011 av 6ykriss Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Har bilen Autopass kan du logge inn å sjekke passeringer, ellers vil jeg tro det er litt vanskelig å finne ut av. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Har bilen Autopass kan du logge inn å sjekke passeringer, ellers vil jeg tro det er litt vanskelig å finne ut av. Oki. Takk for det. Skal ta å sjekke det ut i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå