Gå til innhold

PL: 16.10.11 Arsenal v Sunderland, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Arf. På ingen måte ein god kamp. Tykkjer Jenkinson i det minste viser ei fantastisk instilling, sjølv om han heilt åpenbart ikkje er god nok. Walcott derimot, for ei bøtte med dritt. 1/10. Sjokkerande lat (Arshavin-nivå), og like farleg som ein hageslange. Kva skulle vi gjort uten RvP? Verdsklasse, synd han ikkje har nokon i nærleiken av det rundt seg. TAKK.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Walcott derimot, for ei bøtte med dritt. 1/10. Sjokkerande lat (Arshavin-nivå), og like farleg som ein hageslange.

Give Shava a break, han var fantastisk i dag. Krise om han ikke starter neste kamp foran Walcott.

 

Den siste feiringen til van Persie var grisedeilig, forresten :love:

 

For all del, meinte ikkje at Arshavin var dårleg i dag (eller lat). Å kalle nokon Arshavin-lat betyr berre at dei har vore... vel, så lat som nesten berre Arshavin kan vere.

Lenke til kommentar

Rosicky var fantastisk i dag. Skrev tidligere at vi har savnet Wilshere, Cesc og Diaby sin evne til å passere spillere på midtbanen, og akkurat dette er Rosicky fantastisk til. Pasningene hans er også deilige, og han jobber som en hest.

 

@Tom: Skjønte hva du mente, ville bare presisere at Arshavin var alt annet enn lat i dag. ;)

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fantastisk! Herlig rett og slett. 3 sykt viktige poeng!

 

Siden det omtrent er utelukkende negativ omtale om dommerne i PL her på forumet, så vil jeg nevne at Webb gjorde en god jobb idag. Full kontroll og nesten ingen feil.

 

Enig angående Rosicky. Han gjorde en meget god jobb idag. Synes Wenger traff spikeren på hodet med alle 3 byttene idag også. Alle gjorde et godt innhopp.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

En vanskelig kamp å si noe om. Vi er det beste laget alt i alt og vinner fortjent, men når vi først slår av så kan vi like godt gå av banen alle mann. Da spiller vi ufattelig dårlig. De siste 20 minuttene av første omgang var jeg nesten på gråten. Vi henter oss heldigvis inn igjen ved hjelp av van Persie, som er vår overlegent beste spiller. Men vi er en van Persie-skade unna å se ut som et nedrykkslag, det håper jeg dere er klar over. Vent med å skru opp forventningene. Dekningen på spissplass bak RvP... gidder jeg ikke snakke om engang.

Lenke til kommentar

Fantastisk! Herlig rett og slett. 3 sykt viktige poeng!

 

Siden det omtrent er utelukkende negativ omtale om dommerne i PL her på forumet, så vil jeg nevne at Webb gjorde en god jobb idag. Full kontroll og nesten ingen feil.

 

Enig angående Rosicky. Han gjorde en meget god jobb idag. Synes Wenger traff spikeren på hodet med alle 3 byttene idag også. Alle gjorde et godt innhopp.

 

Bortsett fra et meget billig frispark mot Mertesacker mot Sessegnon og et gult kort på Koscielny har jeg ingenting å utsette på Howard Webb i dag. Hadde bare alle dommere holdt den standarden Webb holdt i denne kampen her så hadde det ikke vært så utrolig mye snakk om videodømming o.l., men dessverre er det bare 1/10 kamper eller mindre hvor en dommer har en ordentlig god kamp for tiden virker det som.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rosicky var fantastisk i dag. Skrev tidligere at vi har savnet Wilshere, Cesc og Diaby sin evne til å passere spillere på midtbanen, og akkurat dette er Rosicky fantastisk til. Pasningene hans er også deilige, og han jobber som en hest.

 

@Tom: Skjønte hva du mente, ville bare presisere at Arshavin var alt annet enn lat i dag. ;)

Forventningene ligger virkelig lavt når en syns Rosicky var fantastisk i dag. En god kamp, fantastisk var RvP og ingen andre.

Lenke til kommentar

Rosicky var fantastisk i dag. Skrev tidligere at vi har savnet Wilshere, Cesc og Diaby sin evne til å passere spillere på midtbanen, og akkurat dette er Rosicky fantastisk til. Pasningene hans er også deilige, og han jobber som en hest.

 

@Tom: Skjønte hva du mente, ville bare presisere at Arshavin var alt annet enn lat i dag. ;)

Forventningene ligger virkelig lavt når en syns Rosicky var fantastisk i dag. En god kamp, fantastisk var RvP og ingen andre.

10. plass.

Lenke til kommentar

Rosicky var fantastisk i dag. Skrev tidligere at vi har savnet Wilshere, Cesc og Diaby sin evne til å passere spillere på midtbanen, og akkurat dette er Rosicky fantastisk til. Pasningene hans er også deilige, og han jobber som en hest.

 

@Tom: Skjønte hva du mente, ville bare presisere at Arshavin var alt annet enn lat i dag. ;)

Forventningene ligger virkelig lavt når en syns Rosicky var fantastisk i dag. En god kamp, fantastisk var RvP og ingen andre.

Rosicky viste en fantastisk innstilling, hadde gode løp og viste vinnervilje. RvP var overlegen alle andre, men Rosicky og Arshavin viste også klasse i denne kampen. Skuffet over Arteta og ikke minst Mertesacker. Koscielny sliter med plasseriger og kommunikasjonen innad fosvarsrekka er horribel, som vanlig. Jenkinson skal man være forsiktig med å kritisere for mye. Selv om mangelen på rutine lyser lang vei, synes jeg han bidro med tempo. For mange feil valg av unggutten, men for all del en godkjent kamp. Walcott, ja, hva skal man si? Provoserende å se på. Jeg kunne tenkt meg han i en mer sentral rolle på midten der hastigheten kommer han til gode, og heller bruke han som en supersub. Per i dag er han ubrukelig.

 

Szczesny med nok en matchvinner-redning. Desverre for mange feil på polakken i tillegg til et hodeløst løp mot venstrekanten som kunne endt i katastrofe.

Song synes jeg slet med passningsspillet, men hadde noen viktige klareringer defensivt. Gibbs gjorde en grei nok kamp, synd at han ble skadet. Noen som forresten vet når han er ventet tilbake?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...