Old Game Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 @JackWilshere At the Emirates with my boy! Getting the Gooner blood running through him already! Want to hear you today #AFC fans. Får håpe han tok med hørselsvern da Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 We're fucking shit! Wenger klarer ikke å gjøre noe med dette laget i pausen. Sunderland får billige frispark og scorer på dem så er vi iallefall fucked med tanke på hvor piss vi er i forsvar. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ville gjerne sitt statistikk på hvem som har mest stolpeskudd i Premier League. Blir ikke overrasket om Van Persie leder. Han gjør det, har ikke akkurat statistikken her men Opta posta det på twitter ifjor etter en kamp der han hadde et par i tverra. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Til de (meg) som ikke fikk det med seg: http://www.youtube.com/watch?v=tt3kCjXIyJA Pent. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Frisparket som ble scoring var da ikke billig? Selv som United-fan synes jeg det er litt trist å se Arsenal rakne sammen så totalt. Det er gøy å ha verdige konkurrenter som konkurrerer på like premisser. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Wow. Fin redning fra en ræva keeper. Han har vel hatt matchvinner-redninger i hver eneste kamp. Tror vi hadde ligget på nedrykksplass uten Szcesny. Ræva er å ta hardt i. Troll kaller vi det der. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Irriterer meg grønn over at van Persies andre skudd ikke gikk inn. For et kunstverk av en sjanse. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Beckham-esque det der av Larsson. Nå var det idolet hans også, så da er vel svensken fornøyd med seg selv tenker jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Alle hadde vært fornøyd med seg selv der, Beckham-fan eller ei. Fantastisk mål. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Se på dette forsvarsspillet, det er jo krise over hele fjøla. Hadde jeg vært ansvarlig for dette her hadde jeg vært flau. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Frisparket som ble scoring var da ikke billig? Selv som United-fan synes jeg det er litt trist å se Arsenal rakne sammen så totalt. Det er gøy å ha verdige konkurrenter som konkurrerer på like premisser. Det var billig i måten det vart laga på, totalt unødvendig. Frisparket i seg sjølv var heilt greit. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Irriterer meg grønn over at van Persies andre skudd ikke gikk inn. For et kunstverk av en sjanse. Faktisk enig. Nydelige greier! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Se på dette forsvarsspillet, det er jo krise over hele fjøla. Hadde jeg vært ansvarlig for dette her hadde jeg vært flau. Man trenger ikke å være ansvarlig for det her for å være flau. Herregud så latterlige vi er. Dette laget trenger så jævlig en ordentlig vitamininnsprøytning i form av nye spillere og ferskt blod i trenerteamet og/eller i form av en ny manager. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Frisparket som ble scoring var da ikke billig? Selv som United-fan synes jeg det er litt trist å se Arsenal rakne sammen så totalt. Det er gøy å ha verdige konkurrenter som konkurrerer på like premisser. Får se det igjen da, virka billig ifra der jeg så det. Men nå ser jeg kampen på en crappy stream også da. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Vi trenger Vermalen tilbake først av alt, det er skremmende å se plasseringen til Kos. Jeg har stilt spørsmål ved Rice tidligere, og lurer fortsatt på hva han driver med på treningsfeltet om dagen.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jenkinson, han er dårlig han. Han er vel førstevalg på backen nå som Sagna er ute? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Får håpe han tok med hørselsvern da Er bibliotek på Emirates i dag så det tror jeg neppe han tok med. Jenkinson, han er dårlig han. Han er vel førstevalg på backen nå som Sagna er ute? Uheldigvis, ja. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Bra frispark av Santos! Tommel opp. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ble Gibbs skadet siden han måtte ut? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Både offensivt og defensivt på dødballer må vi være et av de mest inkompetente lagene i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå