Sir Zu Zwat Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Kanskje ikke så veldig beskrivende tittel. Kom rett og slett ikke på noe mer passende til problemet mitt. Jeg driver og lager en slags SMS app i Android. I selve "Send SMS" aktiviten (activity) vil jeg ha ett felt som over (tatt fra iPhone). Man trykker på mottakere og får opp en activity hvor man legger til mottakere fra kontaktlisten. Hvordan får man dette til i Android? EDIT: Min tanke var LinearLayout (med bakgrunnsbilde) som inneholder to TextViews. Så ha onClick på hele. Kanskje en dum tanke. Endret 13. oktober 2011 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Nå kan jeg ingenting om Android utvikling, men tenkte å advare deg om at hvis du skal "låne/stjele" en måte å gjøre ting på som apple bruker i iPhone i ett produkt du skal selge/legge ut, burde du se etter om ikke apple har pattentert dette. Apple er kjente for å pattentere så mye de kan, og jeg tviler på at du har lyst til å få ett søksmål fra apple grunnet pattentbrudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå