va2loco Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 hei forum! idag fikk jeg en dverghamster av broren min ( vet faktisk ikke hva slags type det er, den er grå ) jeg har allerede en syrisk gullhamster fra før av, og den ser ut som et monster i forhold. for øyeblikket har jeg to bur, men jeg lurer på om jeg kan ha de i samme bur? kan de få barn? kommer gullhamsteren min til å spise opp dverghamsteren ? tenkte jeg skulle sjekke her først før jeg gjør noe Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 den lille kommer til å bli revet i filler.. de kommer ikke til å få tid til å få barn Lenke til kommentar
va2loco Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 hahaaha! helt sikker ? Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 temmelig sikker... har sett at hamstre har blitt skadd av å være i samme bur før. Lenke til kommentar
va2loco Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 ok..så jeg prøvde å sette de sammen...men ingenting skjedde da men tror ikke jeg skal la de være alene Lenke til kommentar
Cob1991 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hamstre er ikke dyr som skal bo sammen! De vil enten bli ekstremt territoriale og drepe hverandre, eller (lite sannsynlig) lage hundre tusen barn sammen.. Galt er det iallfall. Les om hamstere så finner du utav hvorfor de ikke skal bo sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå