TST Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Alle har sine interesser, og det er mye å velge mellom for en gamer. Vi spør i dag hva slags sjanger dere liker best. Enkelte sjangre går antageligvis over i hverandre, og enkelte sportsspill kan f.eks. også være racing. Men for å ikke ha en liste like lang som et vondt år valgte vi å eliminere et par. "MMORPG" går naturligvis under "Rollespill", og flyspill går under "Simulator". Det kan være uklart hva som f.eks. skiller racing og simulator i blant, men slik måtte det bli. Stem i vei! :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Oooh! Jeg var førstemann å stemme! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Og jeg var nummer 17!!!! Liker best action jeg! Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 hmm, liker du best kokt eller stekt mat? jeg liker best rts spillet starcraft, cs, pluss noen få gode spill til n64 :smile: Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg tror de fleste har fått med seg det nå, pizzabud. Selv digger jeg RPG, spesielt MMORPGS. =) Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 FPS, Doom konverterte meg =) Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg var nummer 100 FPS (First Person Shooter) er min favoritt, men har ikke noe imot litt strategi av og til. Gleder meg VILT til jeg får meg Medal of Honor: Allied Assault. Jeg har spilt demoen, og det EIER!! Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Stategi spill er tingen Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Liker egentlig de fleste typer spill..untatt spill som Diablo. Da spiller jeg heller FPS-spill...det er jo bare slakting slakting "aaaahhh..der fant jeg et nytt sverd, Sword of Sluaghter etc." Men adventurespill som Den lengste reisen (er det adventurespill?) digga jeg. Gleder meg til 2'ern kommer. Kan ikke fordra Monkey Island Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg var stemme nr 144.. Som er 12 dusin. 1 gross. Som er et avskydd men respektert tall for hobbitter.. De som har lest ringenes herre visste sikkert dette ja... Rollespill 4evah! Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 18:42, tja||anal skrev:Liker egentlig de fleste typer spill..untatt spill som Diablo. Da spiller jeg heller FPS-spill...det er jo bare slakting slakting "aaaahhh..der fant jeg et nytt sverd, Sword of Sluaghter etc." Ikke diss diablo... Er hekta på det selv :smile: Men jeg stemte på strategy Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg synst det var litt for vanskelig å bestemme hvilken sjanger man likte best. Jeg liker egentlig Racing, Action og Adventure på samme tid. Men jeg tok valget, og det ble Racing.. Og Pizzabud, du trenger ikke poste om hva du likte her. Alle vet at du liker Starcraft.. Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Kanskje det hadde vært en ide å få det til at ikke avstemningen tilbakestilte seg hver gang slik at en kan se hvor mange stemmer som er kommet og hva folk har stemt. Cookies? Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Jeg er også FPS fan, men litt rolig strategi utpå kvelden, mens du roer ned nervene, skader jo ikke :wink: Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Liker det meste men en ting jeg ikke takler er spill som Diablo..å herregud det er kjipt..syns heller Serious Sam er bedre..begge går jo bare ut på å slakte fiender..finne et nytt nytt våpen..slakte fiender..KJIPT! Liker litt krevende og omfattende strategi-spill (ikke SC..det er ikke omfattende for fem flate danske øre). Ellers så er det fps-spill som eier pc'en min for tida..digger ww2-themed spill. Og da er det seffølgelig MOH:AA og DoD (Mg42 4eva') du skal spille da.. CS har ikke vært på pc'en min på ca. et halvt år og det skal heller ikke få komme inn..ikke på en god stund væffal Lenke til kommentar
Corn Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Hrmpf, prate stygt om Monkey Island Humor trenger man :smile: Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 FPS på PC-en, Racing på PS2en. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Er det premie for den som stemmer som nr 419? Lenke til kommentar
crane-simplex Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Diablo II,Earth 2150 og C&C Renegade ruler. jeg bare digger de spilla, de er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå