MeGustatrololol Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 heisann! Nå skjøpte jeg meg en playestation 3 for godt over 1 uke siden. Hadde ingen spill da så tenkte på å laste ned en demo. Funket fint, men når fifa 12 var på 34% så¨stoppet alt opp. Har prøvd siden å koble til internett igjen. Men uten hell. kjører netverksdiagnostik og lykkes på de to første, men når jeg kommer til playestation network mislykkes det. I dag kjøpte jeg meg fifa 12, og prøvde å spille det. men så måtte jeg oppdatere og det funket jo seff ikke. Prøvde å reconecte med å skrive inn nytt passord og ja... Så nå er problemet at jeg ikke klarer å logge meg på playstation network. Er det noen som kan hjelpe meg? Er ikke data flink og kan bare enkle begreper, og gjerne forklar mer i dybden hvordan jeg skal klare det Ringte btw telenor i stad og de sa at det jeg trengte var å åpne noen porter. Så prøvde det og fant portene jeg måtte åpne, men så gikk jeg inn på den siden der hvor man åpner porter med der... da står det: Active (check boks) Service Name Protocol Start Port End Port Server IP Address Hvordan fyller jeg ut dette her? Og er det noe annet jeg må gjøre? takker for svar Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Torsdag er oppdaterings dag for PSN-Store og PSN generelt, da hender det at det er nede noen timer. Du skal ikke trenge å åpne noen porter for å logge på eller aksessere storen så vidt jeg vet. Protocol: Her burde valget være UDP eller TCP eller begge. Start og endport: Her skrivrer du samme port nr som du skal åpne for. Server IP adress: Her skriver du IP-adressen til PS3, derfor lønner det seg å sette statisk IP på PS3 før man skrur på portforwarding. Men det er vesentlig enklere å skru på uPnP på PS3 og routeren for da ordner PS3 selv med portforwardingen. Hva sier uPnP statusen i nettverkstesten ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå