kong_gabby Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Har tilgang til modemet. Problemet er at jeg har en enhet som jeg ikke får koblet til wi-fi nå. Ble tipset om å åpne det bare for å se om det gir meg tilgang, og deretter prøve ut ulike krypteringsnivåer. Har Nextgentel. Endret 13. oktober 2011 av LHUS Lenke til kommentar
ArSeNiC Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kommer ann på hvordan brukergrensesnittet ser ut inne på modemet. Men om du skal åpne nettverket, så må du justere krypteringstypen på det trådløse nettet til "Open". Da skal det ikke være nødvendig å skrive inn krypteringsnøkkel (trådløs passord) Kan hende du manuelt må fjerne krypteringsnøkkelen for å faktisk få nettet helt åpent. Men beware: Åpne trådløse nett blir fort missbrukt av folk inærheten som finner nettet. En bør kanskje se nøyere på hvorfor den trådløse enheten ikke kommer inn. Kommer andre enheter på nettet trådløst? Er det satt opp med WEP eller WPA eller WPA2 nøkkel? Noen enheter er ikke så glad i WPA2, så du kan forsøke WPA om mulig. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Kommet meg på nett nå, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå