Cay Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei, jeg er en gutt i 10ende klasse . har ikke hatt mye tid i det siste og har syke vansker med og få gjort en oppgave om Dialekter. visst noen kunne hjulpe meg med evnt en liten tekst eller noe som jeg kan se på som start punkt eller gi meg hint om hva som er lurt og skrive om ? det hadde hjulpet ekstremt mye. Mvh Cay visst noen evnt vill se oppg er det bare og poste det takk på forhånd vist noen hjelper Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hva slags tekst er det du har bruk for? Lenke til kommentar
Cay Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 2-3 sider om alt innen dialekter de 4 hoved delene og bløte konsonanter og slikt småtteri.. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Du vil at noen her skriver en liten tekst på to-tre sider, slik at du slipper å gjøre arbeidet sjøl? Lenke til kommentar
Cay Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 nei spurte om hint om hva som kan hjelpe med og skrive den ? evnt noen kjente sider osv ? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg skulle gjerne ha hjulpet deg, men tror dessverre at jeg bare må melde pass, jeg skjønner ikke hva det konkret er du spør etter. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 TS kan jo starte med å se på wikipedia, evt slå opp i leksikon (på nett eller bøker) på de begrepene han allerede har nevnt. Det å ta en titt i lærebøkene kan også være lurt. Jeg vil ikke bli overrasket om det står nok der slik at TS får den starthjelpen han ber om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå