pfhor Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Jeg gjentar muligens problemer som er brakt på banen tidligere, men i så fall er de ikke fikset enda og fortjener å gjentas. Her er min oppsummering ved bruk av Opera: Tittelen forsvinner idet en klikker på tekstfeltet. En vanligvis smarttenkt funksjon for når emnefeltet er "default", men deres versjon fjerner hele feltet *uansett* så lenge det får fokus. Den eneste måten bildeopplasting fungerer på er hvis en velger et bilde og så velger lagre & forhåndsvis, og så går tilbake til rediger og gjentar prosessen. Jeg regner med at hvis jeg hadde brukt nettleser X så ville det vært dynamisk opplasting, slik at jeg kunne lastet opp flere bilder etter hverandre. Det er latterlig javascript-programmering, uten at jeg trenger å kikke på kildekoden. Jeg har forøvrig hatt de samme problemene tidligere med chrome hvis jeg husker rett. Ellers er jeg meget fornøyd med bruktmarkedet, takk for det. Endret 13. oktober 2011 av pfhor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg