kaaasen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Vel, topicen sier det meste. Har du vunnet noen konkurranser i blader eller på nett, som involverer data, dataspill, konsoll eller noe annet relevant, og i så fall; hva vant du? Har fått tredjeplassen i en av PC Player's konkurranser, og jeg fikk tilsendt et Grand Prix 3 med caps, t-skjorte+++ for noen år tilbake. Virkelig morsomt å se at man faktisk KAN vinne Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Vant ganske nylig en konkurranse i bladet PCpro. Premien var en SonyEricsson P800 som jeg er strålende fornøyd med (verdi 6600,- på Elkjøp) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Vant ganske nylig en konkurranse i bladet PCpro. Premien var en SonyEricsson P800 som jeg er strålende fornøyd med (verdi 6600,- på Elkjøp) Ikke vært, gratulerer forresten Noen andre..? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Vant ett bh7 hk, waterchill og ett gfti4400 på 3dfxcool konkurransen på tg03 Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Vant ett bh7 hk, waterchill og ett gfti4400 på 3dfxcool konkurransen på tg03 /me applaudere! Har ikke vunnet noe spes, vant mario cart konkuranse på vinterbro for noen år siden når ram og rom fortsatt var der... vant mario cart spillet... Hadde liksom spillt mariocart MYE hjemme! Så får jeg et spill til?? Samme som å gi den som vinner CS konk, half life og en brent cd med CS på... Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Vant en tegnekonkurranse en gang. Vant en halvrøten bilbane. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Vant ganske nylig en konkurranse i bladet PCpro. Premien var en SonyEricsson P800 som jeg er strålende fornøyd med (verdi 6600,- på Elkjøp) Not bad ! :smile: Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Oh yeah! Vant en Playstation-konkurranse i spillet Tony Hawk (eneren). Vant et Tony Hawk Playstation-spill, ja, for det hadde jo ikke jeg fra før av, n00bs! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Virker som om det er vanskeligere å vinne nå, etter jeg har vunnet en gang før liksom. Føles ut som sjansen min er brukt opp Heldigvis stemmer det ikke, for konkurranser er morsomt. Er bare å linke pågående konkurranser her, som er av noenlunde relevans for oss data/konsoll-folket Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Like før "sommer'n" *"vant" jeg delvis en konkurranse hos "gamereactor". *Dvs. jeg ble trukket ut fordi noen ikke kunne møte! Premien var en to timers tur til et *digg sted på Majorstua. *(Spillte SOCOM på LAN, spiste pizza, drakk brus, spillte BETA versjon av Jak 2 : renegade, møtte noen gamereactor og sony folk + at vi fikk et par. "t-shirts" på slutten. >Og jeg som hadde venta meg spill! . Men ellers ganske digg premie) Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå