crazypower Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei jeg har hat lenge problemer med at skjerm driveren til nvidia GTX580 stopper og funke når jeg spiller wow noen som har noe tips? har opptatert driveren flere ganger... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Kanskje skjermkortet ditt blir for varmt? Lenke til kommentar
crazypower Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Tror ikke er det selv om det er en mulighet Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Skjer dette kun i WoW eller i andre spill også? Er kortet ditt overklokket? Eventuelt fabrikkoverklokket (standard-klokk er 772MHz core)? Har du noe annet overklokket? Lenke til kommentar
crazypower Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg vet ikke om skjermkorte er clocka eller ikke og ja det skjer bare på wow igen ting er overklokket på pcen Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg vet ikke om skjermkorte er clocka eller ikke og ja det skjer bare på wow igen ting er overklokket på pcen Du kan prøve å sette WoW til å kjøre i full performance mode ved å endre på strømstyringen i Nvidia driver control panel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå