FuglFøniks Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 CD Brenner Asus CRW-5224A HK Abit NF7 V2.0 CPU AMD Athlon XP2500+ Boxed RAM TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack Harddisk Seagate Barracuda 7200 RPM 120GB 8 Mb cache 3D Sapphire Radeon 9500 Atlantis 128MB DVD Rom Pioneer DVD 16x/40x IDE, slot-in Floppy Sony Sort Kabinett Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Sølv/dragon maxi Lydkort Gamesurround fortissimo Kjølepasta Kabinett vifte? hvor stor? hvilken? kabler som trengs? CPU vifte??? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 du trenger ikke cpu-vifte hvis du har bestil Boxed..det betyr at vifta/kjølere følger med. du kan jo bestille 2 kabinett-vifter til toweret ditt.80x80mm ide-kabler følger jo med hk ditt..men hvis du har mange disker eller cd-rom,kan du jo bestille en ekstra. vet ikke hvor du skal bestille dette,men du kan jo maile dem slik at du får med vifter og ekstra ide-kabel hvis det er behov for dette. Lenke til kommentar
joorus Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hvis det ikke følger runde IDE/floppy-kabler med kortet kan det være greit å kjøpe. Blir mye ryddigere med en gang pluss at de er mye lettere å hanskes med. Jeg ville gått for 3 kabinettvifter, 2x80mm i front til innsug og en bak. Slenger du på filter til de i front slipper du alt av støv og kaniner inne i boksen. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 sry, skulle ikke være boxed.... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Åssen får jeg festet viftene foran på kabinettet? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Åssen får jeg festet viftene foran på kabinettet? Ganske så sikker på at det er platiskfeste foran og bak i kabinettet som gjørt at det blir plug and play. Evt kan du bruke skruer. Uannsett så er det veldig enkelt å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå