Emil C. Fredhammer Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Huset ved havet i HDR Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
FKnoph Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei! Ting jeg mener kunne vært bedre: - Himmelen er for blå. Ser kunstig ut. - Det gjelder deler av havet også. - Skyggen inn fra venstre er forstyrrende. - "Rule of thirds" hadde nok gjort seg her Men eller et bra bilde Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg ville kuttet i underkant rett over den store skyggen. Blir vell kansje litt for mye farge her. Det er ett par flekker over fjellene som forstyrrer meg endel. Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Skal ikke kommentere HDR eller fargemettning, MEN synes den omtalte "skyggen fra venstre" absolutt er med på å gi bildet et særpreg og er med på å bygge opp bildet. Det gir dybde og spenning til bildet. Vedr kutt så foreslår jeg å prøve et lite kutt til høyre. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg synes dette ble et flott bilde, synes du har dratt sånn passelig greit i fargespakene her. Skulle vi legge ut dokumentarbilder ville det veldig fort blitt kjedelig. I mine øyne fungerer kompen også helt greit med huset plassert godt til venstre og under midtlinjen. Så god jobb dette synes jeg. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Et kraftig kutt til høyre her hadde hevet inntrykket noe! Ellers likte jeg dette. Fargene blir spesielle, men innenfor det akseptable mener jeg! 4'er herfra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg