Gå til innhold

Gjør gratis arbeid: film-redigering, logoer, 3d-arbeid og små web-scripts/infosider

Anbefalte innlegg

Hei! (Litt usikker på hvor jeg skal legge tråden, så la den bare her ettersom jeg har mest erfaring mot web, og lignende :))

Får fri i et fag fra skolen nå for å gjøre noe kreativt/veldedighet, og da passer det jo perfekt med film-redigering, logoer og slikt ettersom jeg har drevet med det en del, men gjerne også vil lære mer!

Dette er skolearbeid, men jeg skal selvfølgelig forsikre meg at du får det produktet du vil ha selvom det er gratis.

Det jeg kan bidra med er:

Logo/Banner/Generelt PS-arbeid, ferdigheter: lav-middels, rom for forbedringer, men jobber med saken!

Film-redigering: Både IRL og spill-redigering, http://www.youtube.com/scar164

3d-arbeid: lav-middels erfaring i 3DSmax/Cinema4D, ligger en cod4 model på channelen ovenfor som du kan sjekke ut. Rigget den selv, dog brukte jeg ikke lang tid på animasjonen så den er litt buggy. Rom for forbedring!

Web-scripts/infosider: Her har jeg vel mest erfaring ut av de nevnte kategoriene, og ble blant annet nettopp ferdig med http://www.majesticesports.com Jeg gjør dette som oftest mot betaling, og vil derfor kun kunne hjelpe med små scripts eller veldig basic info-sider, samt installering av scripts o.l.

Kriterier du må oppfylle om du er interessert:

Du må være minst 18 år.

Kunne skrive en god beskrivelse av det du vil ha, enten i denne tråden, som melding på diskusjon.no eller til [email protected]

Kunne skrive en oppsummering etter prosjektet er fullført, hvordan du likte utføringen av prosjektet. Det blir viktig med mye tilbakemelding underveis i prosjektet: hvordan jeg reagerte på det og tilpasset meg dine behov, osv. Greit med litt korte svar her, men vær presis :)

Ha mulighet for å sende e-signatur/ringe eller lignende for å bekrefte at det har blitt utført osv. Kommer tilbake til dette etter en samtale med læreren.

Ønsk meg lykke til, håper jeg får mange hendvendelser og om du ser etter noe større webside-greier er det også lov å ta kontakt :) Om du har noen spørsmål, fyr løs!

Endret av scarfaze1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. har noe jeg lenge har fundert på.

Er en av admin på www.bodomfk.no

Du ser fort at den er bygd opp av blocker som kan inneholde forskjellige script (php, html, bbc) eller automatisk hente diverse info fra forumet.

Langt oppe har vi en block med sponsorer. Har lenge lett etter en løsning (script) som kan hente bilder fra en del av galleriet hvor vi f.eks har sponsorlogoer og skifte disse med bestemte mellomrom (enten ved hver sidelasting eller etter forutbestemt tid).

Disse må scaleres i blocken slik at den dekker området (evt at vi lager alle logoer i rett størrelse)

Bildene må også ha innebygde linker til hjemmesidene deres.

Vet at det finnes bedre verktøy for å drive en nettside men problemet vårt er at vi har mye info der som vi ikke ønsker å miste ved overgang til et nytt design/program. Så vi bruker det vi har og det funker til vårt formål.

Var det forståelig og mulig?

Lenke til kommentar

Ja, har ganske god peiling på PHP/MySQL, HTML/CSS/Javascript og basics i JQuery.

Da ser jeg ikke bort fra annet enn at jeg kan ha bruk for dine tjenester.

Har du noen form for chatteklient, Skype (add andodo007), Google Talk (add [email protected]) eller lignende?

Hvis ikke kan vi godt ta det over e-mail, send en til [email protected] med litt mer detaljer så kan vi se på det.

Tja. har noe jeg lenge har fundert på.

Er en av admin på www.bodomfk.no

Du ser fort at den er bygd opp av blocker som kan inneholde forskjellige script (php, html, bbc) eller automatisk hente diverse info fra forumet.

Langt oppe har vi en block med sponsorer. Har lenge lett etter en løsning (script) som kan hente bilder fra en del av galleriet hvor vi f.eks har sponsorlogoer og skifte disse med bestemte mellomrom (enten ved hver sidelasting eller etter forutbestemt tid).

Disse må scaleres i blocken slik at den dekker området (evt at vi lager alle logoer i rett størrelse)

Bildene må også ha innebygde linker til hjemmesidene deres.

Vet at det finnes bedre verktøy for å drive en nettside men problemet vårt er at vi har mye info der som vi ikke ønsker å miste ved overgang til et nytt design/program. Så vi bruker det vi har og det funker til vårt formål.

Var det forståelig og mulig?

Fullt forståelig og mulig, men spørs litt. Hva slags system er siden bygget opp? Eller er den kodet fra scratch uten noe framework/script-bruk?

Lenke til kommentar

Ja, har ganske god peiling på PHP/MySQL, HTML/CSS/Javascript og basics i JQuery.

Har du noen form for chatteklient, Skype (add andodo007), Google Talk (add [email protected]) eller lignende?

Hvis ikke kan vi godt ta det over e-mail, send en til [email protected] med litt mer detaljer så kan vi se på det.

Kommer tilbake med mer info i morgen, ok?

Hvor i landet er du?

Lenke til kommentar

Kommer tilbake med mer info i morgen, ok?

Hvor i landet er du?

Kolbotn, utenfor Oslo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...