Gaarulf Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Som tittelen sier: Smaker det digg? Har igjen noen egg som skulle blitt brukt opp snart, samt noen kjøttpølser som jeg hadde planlagt å spise i dag. Grunnen til at jeg spør er rett og slett fordi jeg ikke finner en drøss med oppskrifter på det, kanskje er det en grunn til det? Får jeg ikke svar er det ikke verre enn å teste det, men kommer det en ridder i skinnende rustning og sier at jeg må holde meg unna det fordi det smaker høgg så vanker det nesten heltestatus. Lenke til kommentar
koppkaffe Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Pasta Carbonara er laget med egg, så hva med en funky Carbonara-versjon med pølsebiter? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Egg funker til alt! De aller fleste er meget skeptiske til speilegget jeg legger på burgeren også, men det er ingen jeg kjenner som faktisk har smakt det som ikke liker det. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Nettop ferdig, funka helt fjell! Ble faktisk digg! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Pasta Carbonara er laget med egg, så hva med en funky Carbonara-versjon med pølsebiter? ^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå