joorus Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Noen som har erfaringer med kort fra Albatron? Leter etter nytt kort og tenkte på dette: http://www.databutikken.com/no/default.php...rtId=ALBFX5600U Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Styr unna 5600 kortene, di yter langt mindre en geforce 4200 serien på lsd. (Ok di har dx9 støtte med sakte som snegler...). Lenke til kommentar
joorus Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 5600 ultra er da ikke så dårlig. Har jo gjort det brukbart i tester pluss at prisen er ok. Men det jeg egentlig lurte på: Noen som har erfaringer med Albatron? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 FX 5600 ultra fikk stryk karakterer på hardware-no sin test og bla.a kommentaren "svært dårlig 3d-ytelse" jeg ville styr unna og heller kjøpt et Radeon 9600 pro kort. Mye mere for pengene Lenke til kommentar
joorus Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Var inne på tanken å kjøpe meg et 9500 men etter en del posting om modding ble jo alt av 9500 revet bort fra hyllene. Eneste grunnen til at jeg har en liten preferanse for nvidia er at de funker bedre til Neocron, som er det eneste jeg egentlig trenger et nytt kort for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå